bioopic

بیوگرافی و عکس
مشخصات بلاگ
bioopic

«بیوگرافی و عکس از بازیگران و خوانندگان کره جنوبی»
اگر از این وبلاگ و مطالب خوشتون اومد حتما دنبال کنید😃

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۰۰، ۰۱:۳۵ - parastoo hosainabadi
    beautiful
پیوندها
چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ب.ظ

Woo Do Hwan

 

برای دیدن بیوگرافی کامل و عکس های وو دو هوان به ادامه مطلب مراجعه کنید.😉 

 

 

تولد: 12 جولای 1992

 

محل تولد: South Korea,  Anyang 

 

قد: 180 cm

 

در سال 2011 به عنوان بازیگر فعالیتش را آغاز نمود. جایزه بهترین بازیگر جدید را در سال 2017 بخاطر بازی در سریال "سگ دیوانه" دریافت کرد.

 

تیپ شخصیتی ایده آل دوهوان از زبان خودش: 

 

" من از کسی خوشم میاد که بتونم به خوبی باهاش ارتباط برقرار کنم. فکر میکنم برقرار کردن ارتباط مهمتر از اینه که یه نفر رو پیدا کنی تا فقط باهاش وقت بگذرونی. البته فیلم دیدن، غذا خوردن و نوشیدن قهوه باهاش خیلی خوبه؛ ولی اینم مهمه که چه موقع، چقدر و برای چند ساعت دلتنگش میشم. بر این اساس من میتونم بفهمم که چقدر طرف مقابلم رو دوست دارم و دربارش فکر میکنم."

 

بنابراین، اون یه دوست صادق و قابل اعتماد میخاد که بتونه همیشه باهاش زندگی کنه، نه اینکه مثل یه سلیبریتی باشه. 

 

فیلمها: 

1- Master- 2016 

 

2- Man with backward baseball cap

Operation Chromite - 2016 

 

 

سریالها: 

 

- The Great Seducer (MBC / 2018)

 

- Mad Dog (KBS2 / 2017)

 

- Save Me (OCN / 2017) 

 

- Sweet Stranger and Me (KBS2 / 2016)

 

- Shut Up Flower Boy Band (tvN / 2012)

 

- Come, Come, Absolutely Come (MBN / 2011-2012)

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۱۸)

۰۸ آبان ۰۰ ، ۰۱:۳۵ parastoo hosainabadi

beautiful

توی فیلم اغوا گر بزرگ بهتره تا پادشاه ابدی👌

 

اقا این بشر عالیه یدونس خوشتیپپپپ زیبا با جذبههههه هر چقدر بگم کمه هر چقدر بگم بی فایدس 

مگه میشه هوانمون بد باشه؟؟؟ ن نمیشه 

ساراگی هوان❤❤❤❤❤🥰

خیلی جذابه

به نظرمن هم خیلی جذابه ولی من تو خشم الهی و حرکت الهی خیلی بیشتر دوسش داشتم 

خیلی قشنگ بازی میکرد

یه دونه ست

؟؟؟؟؟همه بازیگرا برن کنارررر که وو دو هوان عشقه عشققق❤❤

آخه آدم چجوری میتونه انقدر جذاب و همه چی تموم باشه ؟ واقعا برام سواله .... 

خیلییی جذابهه خصوصا توسریال مدداگ فوق العاده بودد🥺😍

مگه داریم ادم این قدر جذاب😍😍😍😍😍😍😍😍

وای این بشر چرا انقدر دوست داشتنیه😐😍😍😍😍

لعنتی خیلی جذاب و خوبه . اولین بار تو فیلم الهه خشمگین باهاش آشنا شدم تو یه هفته همه فیلماشو دیدم. جوری روش کراش زدم که دیگه حتی لی مین هو هم به چشمم نمیاد خخخ

خدااااا عاشقش شدم شدید 😍😍😍😍🤤🤤🤤🤤 چقدر خووووبه 

تو پادشاه ابدی خیلی عزیزه من که عاشقشم💗

خیلی خوبه ... دوسش دارم ... به خصوص تو فیلم پادشاه ابدی

دردش💜

eshghe maneh in

این بشر چقد عشقه😍❤

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی